onsdag 6. februar 2013

Votter til fotballsupportere i familien

Tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer på bloggen min <3
Setter veldig stor pris på det.

Min mann har vært Liverpool-supporter siden tidlig på 70-tallet,
Jeg kom over oppskrift på Liverpool-votter i "Livet på Strand"her,
og da var det bare å ta pinnene fatt. Garnet jeg har brukt er
Daletta fra Dale Garn, og pinner nr. 3.



Fint vær i Tromsø i dag.



Jeg skal strikke et par til, i garnet SISU, for å se om de blir litt
mykere. Har nemlig flere Liverpoolsupportere i familen, og
dette tror jeg kan være fine gaver.

Jeg har "fullført" mønsteret jeg fant, med bakside og tommel.
 
 

Tommelen har initialene LFC (Liverpool Footballclup)




Oppskrift, herrevotter:
Legg opp 48 masker på pinnenr. 3. Strikk 10 omg. rødt, 2 omg. hvitt,
2 omg. rødt, 3 omg. hvitt, 2 omg. rødt, 2 omg. hvitt og 8 omg. rødt.
Økt jevnt fordelt til 52 masker, og følge mønsterarket. 
Før jeg får kjøpt inn Sisu-garn til et nytt par votter, så har jeg
noe annet på pinnene. Følg med så får dere se hva det blir.
Blogghilsen fra Ingrid






185 kommentarer:

  1. Kjempefine votter! Disse MÅ jo bare bli en suksess :) Så gøy å strikke personlige ting - som man vet at mottaker setter pris på. Og takk for at du deler mønster, det er veldig snilt :)

    Ja, nydelig vær i Tromsø i dag! Jeg for min del har tilbringt de siste par dagene inne med feber, men i morgen er jeg på topp igjen. Basta! :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Rett innstilling, i morgen er du frisk! God bedringsklem til deg! Klart jeg måtte strikke vottene, når min mann fortalte at sjefen hans hadde fått slike til jul ;) Han ble strålende fornøyd :)

      Slett
  2. Oi, så fine de ble!
    Som gammel Liverpoolsupporter og elsker av røde/hvite
    Mønstervotter bøyer jeg meg i støvet for disse nydelige vottene
    du har strikket!
    Du får jaggu produsert noe :o)
    Dessuten fine og kreative bilder du har tatt :o)
    Mange klemmer fra oppglødde håndballsupportere (BHK vant over Haslum i kveld!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Produktiviten er på topp for tida. Morsomt og inspirerende med blogg! Gratulerer med håndballseieren! Hurra! Klem :)

      Slett
    2. Hei, jeg ønsker å få tilsendt mønsteret på mail ! Det er en i familien som ønsker seg disse vottene VELDIG, og om du har til sokker også :) På forhånd takk :)

      Slett
  3. Veldig stilige votter! Disse går nok rett hjem hos mottaker:)

    SvarSlett
  4. Ja disse må jo bare bli populære blant Liverpoolsupporterne!! Vottene var veldig fine! :)

    SvarSlett
  5. Disse var stilige!
    Tenker det er noen som blir glade for de,ja.

    SvarSlett
  6. Disse er flotte votter. Flottefarger. Ønsker mønster på Mail. Ranveig.h@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar. Mail er sendt! Lykke til!

      Slett
    2. Ønsker meg oppskrift på mail av Liverpoolvotter.
      brith.myr@hotmail.com.

      Slett
  7. Hei, flotte votter og koselig blogg. Kan jeg også be om mønster på epost? På forhånd tusen, tusen takk!! Epost adresse: siw.meckelborg@gmail.com

    SvarSlett
  8. Heisann..

    Kjempeflotte vottar, har nokon som hadde blitt veldig glad for eit par av desse.
    Blir veldig glad om du kan senda mønster på mail : karielvatun@hotmail.com
    Mvh Kari

    SvarSlett
  9. Hei:) kjempekule votta, kan du send mønstret til mæ? Tenkte det kunne vær en fin påskegave! Sandra_jeanette@yahoo.no

    SvarSlett
  10. Hei:) kjempeflotte votter :) Vil gjerne ha oppskriften sendt på mail om mulig :)
    mail adressen min er: annesmaask@gmail.com

    Ha en fin dag!

    mvh Annelin

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hyggelig respons. Har sendt mail till alle. Ta kontakt igjen om dere ikke får disse. Har allerde fått medling om at noen av dere er ferdige med vottene! Supert! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen, serr ikke at det har kommet noen mønster til min mail, har du tid til å oversende mønsteret til meg ?
      På forhånd takk :) :) mailadressen : syn-asp@online.no

      Slett
  12. Flotte votter - jeg fant bloggen din da jeg søkte på Liverpollvotter for å lagre til dattera mi. Blir veldis takknemmelig hvis jeg får dem på mail acberg@online.no

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  13. Flotte votter - jeg fant bloggen din da jeg søkte på Liverpollvotter for å lagre til dattera mi. Blir veldis takknemmelig hvis jeg får dem på mail acberg@online.no

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  14. Kanontøffe votter! Disse er et must for alle som liker Liverpool.. Har en bror som snart har bursdag... og så liker jeg jo Liverpool selv da ^_^ Deler du oppskrift, så tar jeg veldig gjerne imot hvis det er mulig? :)

    Fin uke til deg!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  15. Hei, kjempefine votter.
    Jeg og min bror er Liverpool fan.
    Moren vår kunne strikke votter til oss, men har ikke mønster.
    Kom over bloggen din, og håper du kan sende mønster på mail.

    lasseott@online.no

    Mvh
    Lasse

    SvarSlett
  16. hei hei,har leita lenge etter mønster på lfc votter, kan du sende dette mønsteret på mail?

    Hilsen aud hanne ;)
    huldra@msn.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er oppskriften sendt. Lykke til! :)

      Slett
  17. Akkurat hva jeg er på jakt etter,tøffe var de, kan du maile mønstret til meg. På forhånd takk og god påske.
    Hilsen Karin.
    tante_karin@live.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentarer! :) Oppskrift er sendt til alle.
      Har du ikke fått den, si fra til meg! :)
      Hilsen Ingrid

      Slett
    2. Vet ikke hvor mange tusen takk jeg skal sende deg,men noen må det bli. Bare et lite spørsmål, finnes det oppskrift på den høyre votten, fikk bare den venstre og to tomler. Det er en kjempeflott blogg du har, måtte bla gjennom hele i dag for jeg huska jo ikke hvor jeg hadde vært i går. Strikker du i Sisu, jeg kjøpte superwash ca.tykkelse Heilo i dag, men pytt må bare begynne, håper å få de ferdig til den 13..
      Tusen takk atter en gang. Karin

      Slett
  18. Kjempefine! Ønsker meg oppskrift på : kn1995@gmail.com Tusen takk :-) mvh Kristin.

    SvarSlett
  19. Hei, jeg tar gjerne imot oppskrift på disse vottene. De var kjempefine!

    På forhånd takk:) Hilsen Helén(helen.abrahamsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Hejsan!
    Jag skulle vilja ha mönstret på Liverpool-votter.
    Mvh
    Annika Lindholm
    annikalindhol40@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hei!
    Knall flotte votter!:-D
    Eg ynskjar svært gjerne å få oppskrifta på dei! :-)
    På forhand, takk!

    Mvh Silje (sk.ellingsen@gmail.com)

    SvarSlett
  22. Hei er det mulig å få oppskriften på mail.
    Livberitsjodahl@hotmail.com

    Hva er høyre og venstre vott:-)

    Hilsen liv

    SvarSlett
  23. Hei - flotte votter som jeg vil strikke til min yngste sønn :-) Kan jeg få oppskriften på e-post: kirsti@fonhus.com? På forhånd takk :-)

    SvarSlett
  24. Artige votter. Kan du sende oppskrift? (hanneflotre @ hotmail.com) Takk :)

    SvarSlett
  25. Hei! Kan du sende oppskrift på disse flotte vottene til annksjaastad @hotmail.com? På forhånd takk! :)

    SvarSlett
  26. Stilige votter. Vil du være så grei å sende de på Mail til meg? skar.kristin@gmail.com.

    SvarSlett
  27. så fine votter :) kunne jeg også fått oppskriften/mønsteret til meg på mail?
    Ingrids_96@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Kjempefine votter:)vil du være så snill å sende mønster og oppskrift på mail:) rikrfo@Hotmail.com

    SvarSlett
  29. Superfine - har en mann som hadde blitt kjempefornøyd med slike. Jeg hadde derfor blitt veldig glad om du kunne sende meg oppskrift og mønster på mail :) anne.stiansen@fylkesmannen.no

    SvarSlett
  30. Så flott votter! Blir kjempeglad hvis jeg kan få mønsteret til de, -er gift med en som har vært Liverpoolfan siden han var barn. Mail: meliu@online.no

    SvarSlett
  31. Åh, så fina! blir jätteglad om jag kan få mönstret till dessa. Mitt ett barnbarn är stort Liverpoolfan.
    Tack på förhand!
    Svea

    SvarSlett
  32. min mail adress. svea.g@swipnet.se

    SvarSlett
  33. Vil strikke de te mannen :-D
    Cecilie_beathe@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Fantastisk rask å sende oppskrift! Tuusen takk :-D
    Hilsen Cecilie Beathe! =)

    SvarSlett
  35. Kjempefine votter :o)
    Vil du være så snill å sende mønster og oppskrift på mail:) turidmkarlsen@Hotmail.no
    Tusen takk :) :)

    SvarSlett
  36. fine votter :) ønsker mønstre . lenenyeng@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Hei. Samboeren min er ihuga Liverpool fan og bare må få slike votter. Sender du meg mønster og oppskrift på hilde@plankontoret.net. På forhånd mange takk. mvh Hilde

    SvarSlett
  38. Åh, så artige votter:) Ønsker meg gjerne mønsteret på mail! Samboern`n er ordentlig Liverpool supporter! :D Maritelise87@hotmail.com

    SvarSlett
  39. For et flott mønster du har laget. Jeg bøyer meg i støvet. Jeg har en sønn som er ihuga Liverpool fan og jeg kunne godt tenkt meg å strikke noe til han. jeg ville bli veldig glad hvis jeg får eller får kjøpe mønster til votter av deg?
    Ann Kristin Råbakk mailadr: annkristinraabakk@yahoo.no

    SvarSlett
  40. Har sendt oppskrift til dere som har lagt igjen mailadresser. Si fra om de ikke er kommet frem til dere! Lykke til med strikkinga!

    SvarSlett
  41. Stilige votter. Er d mulig og få oppskrifta av deg.
    Mvh Monica

    monica.samuelsen@vkbb.no

    SvarSlett
  42. Åh, vad fina! Perfekt julklapp till min väninna om du vill skicka mönster. Hon har varit Liverpoolfan i minst 25år och har inga sådana här. Helt fantastiska!

    karolina.karolina@hotmail.com

    SvarSlett
  43. flotte votter .!!!!!!!
    Kan du sende en oppskrift til:
    Stine.Johnsen@lofotkraft.net

    SvarSlett
  44. flotte votter.
    sender du en oppskrift til
    Stine.Johnsen@lofotkraft.net

    SvarSlett
  45. Flotte votter. Kan du sende meg mønster på mail: liv_janeg@hotmail.com?
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  46. Hei. Kjempestilige votter. Ønsker gjerne mønster på mailadr: jillkbp@gmail.com
    Jill

    SvarSlett
  47. Hei hei..
    Å så fine votter.. De har jeg lyst å strikke til julegaver ;) Vil du være så snill, å sende meg mønster??
    rita@bilogtrailer.no
    Rita

    SvarSlett
  48. Fine votter. Min mor ønsker å strikke slike til sine barnebarn. Kan du sende mønster til følgende mailadresse : h-ksko@online.no

    Hans-Kristian

    SvarSlett
  49. Ønsker meg veldig denne oppskrifta, kunne du sendt den til meg???bkfellowship21@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Flotte vanter, de må æ strikke! Vil gjerne ha den på mail fra dæ :-) Takk ;) kirstin_61@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Kjempefine votter,midt i blinken til min sønn !! Tar imot oppskrift med takk <3 Vennlig hilsen Ann mailadr. alekange@online.no

    SvarSlett
  52. Flotte votter!
    Kan du sende meg mønster på mail g.asta@yahoo.com
    Takk :)
    Hilsen

    SvarSlett
  53. Ser innlegget er gammelt, men kunne gjeeeeerne tenke meg dette på mail :)

    jannicke_johansen@msn.com

    SvarSlett
  54. Hei. Disse hadde vært den ultimate julegaven til min sønn. Blir veldig takknemlig om jeg kunne få oppskriften på mail. På forhånd, tusen takk.

    solvar.kolloen@live.no

    SvarSlett
  55. Kjempefine votter :) Hadde blitt veldig glad hvis jeg kunne fått mønstre på mail :) Min mailadresse er : brittbertheussen@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Hei.Eg kunne gjerne lånt oppskrifta di og prøvd om eg greie å strikke disse vottene.Min mailadresse er evarosseland@gmail.com.

    SvarSlett
  57. Hei! Flott om du vil dele oppskrifta på epost: strandlien@gmail.com
    På forhånd takk

    SvarSlett
  58. Margrethe Wikran13 november, 2013 07:39

    Deler du fortsatt oppskrifta? Vil veldig gjerne ha den sendt til margrewi (a) online.no ;)

    SvarSlett
  59. Håpe du fortsatt dele mønsteret.... hadde vært super julegave til min sønn....

    elinmurberg@gmail.com

    SvarSlett
  60. Dette hadde vært en super gave til et par på jobben, har tom kalt avdelingen sin for Anfield. Håper å motta oppskriften på tomann@live.no

    SvarSlett
  61. Så fine. passer min Liverpool fan sønn.. Håper jeg kan få mønsteret på mail: tigervenn@hotmail.com.
    På forhånd takk!

    SvarSlett
  62. Disse var flotte! ønsker veldig gjerne mønsteret! :-) Super gave!
    Smil fra Mona

    SvarSlett
  63. mail adr: monaio@online.no

    SvarSlett
  64. Dette blir populære votter for husets Liverpool-fan. Epostadresse: svein.arne.hovdal@gmail.com

    SvarSlett
  65. hei utrolig tøffe votter :)
    kan du sende mønstrer til anitawesterli@hotmail.com
    blir noen flotte gaver :)
    ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  66. Veldig fine votter :-) Hadde sett stor pris på mønster på mailadr: aknymark@online.no
    På forhånd takk!

    SvarSlett
  67. Så flotte votter, jeg ønsker meg gjerne det mønsteret.
    solfridst@gmail.com

    På forhånd takk,
    Mvh Solfrid 😄

    SvarSlett
  68. Hei. Jeg kan godt tenke meg mønsteret til Liverpoolvottene. Min mailadresse er strikkis@online.no
    På forhånd takk :)

    SvarSlett
  69. Kjempefine votter! Ønsker meg oppskrift : skotthidur@gmail.com mvh. Aslaug

    SvarSlett
    Svar
    1. sorry send til skotthildur@gmail.com mvh. Aslaug

      Slett
  70. Vil gjerne ha mønsteret på mail. På forhånd takk. Mvh Olga T. Holm
    holmolga@gmail.com

    SvarSlett
  71. Kule votter :) Vil veldig gjerne ha mønsteret på disse

    idabuland@live.no

    SvarSlett
  72. Fine votter! Ønsker oppskrift.
    anliolsen@haugnett.no
    På forhånd takk :)

    SvarSlett
  73. Fine votter! :) Ønsker også oppskrift. mail: mo-roen@online.no

    SvarSlett
  74. Så fine votter. Ønsker mønstret på mail: Soelborg@online.no

    SvarSlett
  75. ÅÅHHh...jeg vil VELDIG gjerne ha det mønsteret :-) Du har berga julegaver til flere i familien min nå <3

    grethe.leding@gmail.com

    På forhånd tuuuusen tusen takk!!

    SvarSlett
  76. Fine votta :-) Har en sønn som er svoren Liverpool supporter. Ypperlig julegave som jeg er helt sikker på at han vil sette pris på. Ønsker derfor mønsteret på mail: kelis-ro@online.no.
    Takker så mye på forhånd.

    SvarSlett
  77. Disse vottene vil jeg gjerne få tilsendt mønster på e-post: jorhamm@online.no
    Vet om en som ville blitt glad over å få disse vottene til jul! :)

    SvarSlett
  78. Hei ! Desse vottane kunne eg tenkt meg mønster på kjempe fine!!!
    eva1968@broadpark.no

    SvarSlett
  79. Flotte votter! Hadde vært fin julegave til samboer. Går det an å få mønster? i.selvikvaag@lyse.net

    SvarSlett
  80. Perfect mittens for all my Liverpool fans. Could you please send me the pattern, gmgknitting@gmail.com

    Thank you
    Gudrun Maria

    SvarSlett
  81. Hei!
    Kule Liverpool votter! Kan jeg få oppskrift på mail? m-oell@online.no
    På forhånd takk :)
    Mvh Monica

    SvarSlett
  82. Råtøft med slike i julegave til Liverpoolfansen i huset :-) Blir meget takknemlig om mønstret kommer på e-post :-) fridk@netcom.no

    SvarSlett
  83. Hallo. Great mittens. Kan jeg få oppskrift på mail?
    magnea77@gmail.com

    Thank you :)
    Magnea

    SvarSlett
  84. Kjempe fine! Vil gjerne ha oppskrift!
    livastrid.holen@lyse.net

    SvarSlett
  85. Hadde satt pris på å få mønster på mail. hilsen Marianne mariax@online.no

    SvarSlett
  86. Åh disse var superkule! Jeg vil gjerne ha mønsteret om du ikke er lei av å sende det ut :)
    Og, hvor mye garn du har brukt (ca av hver farge) :)

    Mvh Lise (salapalmer@gmail.com)

    SvarSlett
  87. Hadde vært super-happy om du kunne sende den til meg på mail: stine.frodahl@hotmail.com
    På forhånd takk :)

    SvarSlett
  88. Disse var kjempe kule, ville være veldig glad om du sendte meg mønsteret. På forhånd takk :-)
    alfhild.johannessen@lyse.net

    SvarSlett
  89. Åhh fantastisk fine !! blir veldig glad dersom du sender meg oppskrift på mail britts@statoil.com.
    Tusen takk

    SvarSlett
  90. Jeg vil også veldig gjerne ha oppskriften på mail. Min mailadr er leosvo@online.no. På forhånd takk! Nå blir samboeren glad :-)

    SvarSlett
  91. Min samboer vil gjerne ha slike :-) Ønsker veldig gjerne oppskrift på hildemdahlseng@hotmail.com :-)

    SvarSlett
  92. Hei. Jeg vil gjerne ha oppskrift på disse om du fortsatt deler:-)
    Sendt til mayhelen7@hotmail.com
    På forhånd tusen takk
    Hilsen May Helen

    SvarSlett
  93. Vil veldig gjerne ha oppskriften på mail ; beate.orjevik@frogn.kommune.no Supre julegaver :) Hilsen Beate Ørjevik

    SvarSlett
  94. Åhhh, disse vottene var fine - perfekt julegave :-) Kunne du sendt oppskriften på e-post til meg også? Adressen er: hege-anette.paulshus@broadpark.no Hilsen Hege

    SvarSlett
  95. Hei. Jeg vil gjerne ha oppskrift på vottene om du fortsatt deler:-) Send til cbrendberg@hotmail.com
    På forhånd tusen takk
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  96. Hej, jeg vil so gjerne ha oppskriften på vottene på mail; sisymall@hotmail.com. Tusen takk!!! Hilsen fra Island Sísý Malmquist

    SvarSlett
  97. These are beautiful! My husband would be so happy if I would knit these. Could you please give me the pattern for these mittens? It would be a great christmas present for my husband. Venlig hilsen fra Islandi - Gyða ;O) gydah97@hotmail.com

    SvarSlett
  98. Hej,jeg vil so gerne ha oppskriften på vottene pa° mail thbeck@simnet.is. Tusen tak.Þorbjörg Beck.









    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :) En i familien ønsker seg disse vottene VELDIG :)
      Kan du sende meg møsteret på mailadressen min : syn-asp@online.no ?
      Tusen takk for flotte ideer :)

      Slett
  99. Hei,
    har sendt mønster til alle som ønsker dette nå. Dette har blitt en ganske stor jobb etterhvert. Jeg kan dessverre ikke sende ut til flere, da dette tar alt for mye av min tid. Men jeg tror dere klarer å strikke disse vottene ved å skrive ut bildene på innlegget her. Brukte garnet Daletta fra Dale. Og pinner nr. 3
    Legg opp 48 masker med rødt. Strikk 10 omg, så 2 omg. Hvitt, 2 omg. Rødt, 3 omg. Hvitt, 2 omg. Rødt, 2 om hvitt og 8 omg. Rødt.
    Øk jevnt til 52 masker, og følge diagrammet i mønsteret.
    Lykke til!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  100. Nydelige votter, mannen min ønsker seg slike. Kan du sende oppskriften til hitino@hotmail.com?

    SvarSlett
  101. Hei. Holder på å strikke disse nå, og fant ut at jeg måtte øke til 58 masker, ikke 52, for å få mønsteret til å stemme. Ellers tusen takk. :-)

    SvarSlett
  102. Og det var jo også feil......man må øke til 60 masker, det er 29 på det ene diagrammet inne i hånden, og 31 på det andre. Randi

    SvarSlett
  103. Og nå har jeg fått forklaringen, så se bort fra de to siste innleggene mine.....:-p

    SvarSlett
  104. Nydelige votter, er det mulig å få mønsteret på Mail?? På forhånd tusen takk, og takk for at du deler :-) helen.idland@weatherfordlabs.com

    SvarSlett
  105. Hei, utrolig hyggelig blogg og så utrolig snilt av deg å dele på oppskriften. Jeg lurer på om du har anledning til å sende meg mønsteret på mail? Har prøvd å skrive de ut, men ble ikke bra. Jeg drømmer om mitt eget fristed....ved den deilige Vestlandskysten, på Stord. Vi får se hvordan det går :-)
    Klem,
    Kari
    Mail: kari_haagensen@yahoo.com

    SvarSlett
  106. Heia. Utrolig flotte votter, ser du deler oppskrift, er det mulig å få den på mail? monicalian73@gmail.com

    SvarSlett
  107. Hei. Fantastiske votter du har laget. Har noen som gjerne kunne tenkt seg et par av dem. Hvis det er mulig tar jeg gjerne i mot mønster på de på Mail. hanne-f@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Hei. Så flotte votter!! er det mulighet for å få tilsend mønsteret?? skulle så gjerne hatt det snarest..På forhånd tusen takk...! Mvh H.
    hildegunn_@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Hei. Hadde du hatt mulighet til å sende oppskriften til meg også? Cathrine.bogen.heitmann@hotmail.no

    SvarSlett
  110. Super flotte votter til en Liverpool supporter :) Jeg ville satt utrolig pris på å få oppskriften på mail . Mvh Sissel sissholg@live.no

    SvarSlett
  111. Hei :) Startet på disse fine vottene jeg fant på din blogg. De skal være julegave til min sjef som er Liverpoolfan. Synes ikke det er så lett å lese mønsteret, og hadde vært veldig takknemlig for å få mønsteret på mail. Er det mulig tro? Mvh Wenche Fjelle wenche@fjelle.net

    SvarSlett
  112. Hej kan du skicka mönstret till min mejl ? Susanne50andersson@gmail.com

    SvarSlett
  113. Hei :) Har en kjæreste som virkelig ønsker seg disse vottene, så jeg hadde blitt veldig glad om du kunne sendt meg mønsteret på e-post: hildurdina@gmail.com :)

    Ha ei riktig trivelig jul :D Mvh Hilde

    SvarSlett
  114. Hej jag skulle vilja ha mönstret till Liverpool vantarna.
    Mvh Susanne
    susanne50andersson@gmail.com

    SvarSlett
  115. Dette er for å kunngjøre for allmennheten om en ekte utlåner på nettet som hjalp meg da jeg var i økonomiske vanskeligheter. Jeg er Mr John Romero statsborger i Norge, men jeg jobber i United State Of America hær .. Jeg ble sittende fast i en økonomisk situasjon. Jeg prøvde å søke lån fra ulike lån selskaper både private og bedrifts men aldri med suksess, og de fleste banker falt kreditt. Men slik Gud ville ha det, ble jeg introdusert til et privat lån utlåner ved navn Mr. Frank Wood som ga meg et lån på $ 500,000USD og i dag virksomheten min er blitt bedre, og jeg er nå en eier av et hjem. Så, jeg er her for å fortelle deg at hvis du må kontakte noen fast med referanse i å få et lån med lav rente på 3% og bedre tilbakebetaling planer og tidsplan, vennligst kontakt Mr.Frank Wood. Han vet ikke at jeg gjør dette, men jeg vil at andre skal vite at det er fortsatt noen gode personer der ute som fortsatt er villig til å hjelpe de som er i økonomiske vanskeligheter, så jeg bestemte meg for å la folk få vite mer om ham. Du kan kontakte ham via hans e-post {freelanceloan@qq.com} for å få en ekte lånetilbud i dag

    SvarSlett
  116. Hei. Er det mulig å få oppskriften på disse flotte vottene?

    SvarSlett
  117. Hei så fine votter :)
    Disse hadde vært fine og stikke til min svigersønn og vårt lille barnebarn.
    Hvis det er mulig å få oppskriften på mail,så blir jeg kjempeglad.
    connie@getmail.no

    SvarSlett
  118. Hei,
    Mulig å få disse vottene på mail :) Min første julegave til kjæresten, så da blir han nok glad :)
    Hedda_jl@hotmail.com

    SvarSlett
  119. Hei. Lurte på om det er mulig og få mønsteret på disse vottene da tror jeg det er en her hjemme som blir glad:) yva24@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Hei. Lurte på om det er mulig og få mønsteret på disse vottene da tror jeg det er en her hjemme som blir glad:) yva24@hotmail.com

    SvarSlett
  121. Hi Ingrid and greetings from Finland! The mittens you have made are amazing, and I think I know a few Liverpool fani who would love to have them. I would be ever so grateful If you could mail me the pattern to salopuro@gmail.com Thank you so much and merry Christmas!

    SvarSlett
  122. Hei. Er det mulighet å få mønsteret på Mail. Noen her som blir kjempe glad om ho mor lager slike votter.

    SvarSlett
  123. Hadde Blitt veldig glad om jeg kunne fått mønsteret på mail :) vottene ble kjempe fine! siljemarieramsvik@hotmail.no

    SvarSlett
  124. hadde blitt glad om eg fekk enne på mail:) at_li89@hotmail.com

    SvarSlett
  125. Flott at du har delt mønsteret. Et spørsmål, er det 11 eller 13 masker du har satt av til tommel?

    SvarSlett
  126. Hadde vært fint om jeg kunne få denne oppskrifta på mail: smorsund@frisurf.no

    SvarSlett
  127. Hadde blitt kjempeglad for oppskrift på mail :-) madly.hisdal@gmail.com

    SvarSlett
  128. Hei!flotte votter. Hadde blitt kjempeglad for oppskrift på mail :-) mona.solheim@enivest.net

    SvarSlett
  129. Disse hadde datteren min blitt kjempegla for å få i julegave. Kan du sende oppskrifta til meg på mail? eriksen.synnove@gmail.com
    På forhånd tusen takk :-)

    SvarSlett
  130. Hei! Veldig fine votter. Har begynt å strikke de, men får ikke mønsteret til å gå opp. Hadde blitt veldig glad for oppskrift.
    Mvh Catrine
    catrinehaltbakk@msn.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Leste lengre oppe at en må øke til 60. Da skal det gå fint:) Takk for oppskrift.

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  131. Hei! Så flotte votter! Lurer på om det er mulig å få oppskrift på mail? :-)
    talefalkanger@gmail.com
    På forhånd takk :-)

    SvarSlett
  132. Hei! Kjempeflotte votter. Hadde blitt kjempeglad for oppskrift på mail, skal få mor mi til å strikke. johnksc@hotmail.com

    SvarSlett
  133. Hei! Jeg har en mann som elsker liverpool og som hadde blitt kjempeglad hvis jeg strikket disse til han. Kan jeg også få oppskrift på mail? mae82@online.no

    SvarSlett
  134. Hei, jeg har veldig lyst til å strikke disse til min nye kjæreste til bursdagen. Er det mulig å få tilsend mønster på e-mail? Siss-bol@online.no

    SvarSlett
  135. Kjære herr / mamma,

    Har du behov for finansielle tjenester?

    Vi tilbyr store skalaer eller investeringslån med garanti ... Vi gir utlån i hvilken som helst valuta Renten som gjelder for alle lån er 4%, lånebeløpsintervall fra $ 1M til $ 300M for varighet på 1-25 år (med gyldig Next of Kind Detaljer). Søk på et lån med oss I dag, kom tilbake til oss for detaljer via hammers_credit@yahoo.com

    Vi tilbyr også personlige lån, småskala virksomhetslån, landbruksinvesteringslån og huslån. Gå tilbake til oss for detaljer via hammers_credit@yahoo.com

    Hilsen.

    SvarSlett
  136. Hei, har Liverpool fans , kunne jeg fått oppskriften på votter til dame og barn 2 år.
    maryon@kvrindustriservice.com.
    * Fant oppskrift barn 1,5 - 2 år. Stemmer det sette av 9 masker til tommel. - legge opp 42 m , har noe rester av Sisu .

    SvarSlett
  137. Hei! Imponert! Om det er mulig, så ønsker jeg meg gjerne oppskrift på dame- og barnevotter! lenebee@hotmail.com

    SvarSlett
  138. Kunne du sendt mag oppskrift på disse på mail til susanne_hansen@live.no

    SvarSlett
  139. Hei😊flotte votter. Har du mulighet til å sende meg oppskriften på mail? Hadde vært storveis🤗🤗😍 må ha en oppskrift for nybegynnere. Må ha det inn med teskje😂🤣 ha en flott kveld. Hilsen mette mailadresse: naddenmette@gmail.com

    SvarSlett
  140. Hei ! Kjenpefine votter ! Kunne du ha sendt oppsnriften på mail ?:)

    Taninaa_@hotmail.com

    På forhånd takk :):)

    SvarSlett
  141. Må jeg bede om opskriften på mail, sillarg@internet.is :)

    SvarSlett
  142. God jobb, men jeg har et spørsmål, jeg har flere nevøer som er fans av Liverpol, har du ikke en oppskrift for barn fra 6 til 12 år, og hvis du kunne sende den til min e-post, mandgarc@hotmail.com...tusen takk

    SvarSlett
  143. Heisann! Er det fortsatt mulig å be om oppskriften på mail? Adressen min er kaballovarre@gmail.com om du kan sende :)

    SvarSlett
  144. Hei. Vakre Liverpoolvotter. Tar gjerne imot oppskrift på epost og gjerne i ulike str. Om du har det🤗 takk

    SvarSlett
  145. Hei
    Har noen fans av Liverpool som har spurt om jeg vil strikke 🤗 og disse var flotte 👌 Er det mulig å få oppskrift ? 🙏 maj-lill@hotmail.com

    SvarSlett
  146. Hei. Prøvde å skrive ut men vart ikkje heilt bra. Er det mogleg å få tilsendt på mail?
    ekb81@online.no

    SvarSlett
  147. Er det mulig å få oppskrift? 🙏 karinaolsen38@gmail.com

    SvarSlett
  148. Ønsker meg dette mønsteret,vet om noen som blir glad for disse vottene.send til bjoernv@online.no

    SvarSlett
  149. Hei! Så flotte! Vil også gjerne strikke disse, er det mulig å få oppskrift på mail?

    SvarSlett
  150. Hei! Jeg vil gjerne strikke disse, kan jeg få oppskrift på mail? brifjell@gmail.com

    SvarSlett
  151. Stiller meg i køen over de som ønsker oppskrift på Liverpool-vottene.

    SvarSlett
  152. Hei! Er det mulig å få oppskrift tilsendt på mail til annemarit.imset@gmail.com ? :) Fin julegave!

    SvarSlett
  153. Hei, jeg ønsker å få tilsendt mønsteret på mail ghardardottir@gmail.com
    Tusind tak!

    SvarSlett
  154. Så flott votter. Er det fremdeles mulig å få få tilsendt mønster?Annikafh67@gmail.com

    SvarSlett
  155. Så fine votter! Disse skal jeg prøve meg på nå :-)

    SvarSlett
  156. Fine votter. Kan jeg få oppskrift? I tilfelle er mail adressa min irisgt@lyse.net

    SvarSlett
  157. Hei! Så fine votter! Er det mulig å ønske seg oppskrift til randi_wagheim@hotmail.com?

    SvarSlett
  158. Hei. Utrolig flotte votter du har strikket. Er det fremdeles mulig å sende oppskrift på mail? mettelyso@gmail.com.
    Vh Mette

    SvarSlett
  159. Hei. Er det mulig å få oppskrift? Flotte votter 👍😁 anne-lene@msn.com

    SvarSlett
  160. Hei. Er det mulig å få oppskrift??
    Har du oppskrift på ca 7/8 år??

    SvarSlett
  161. Jeg heter Veronika Boban, og jeg har nettopp fått tilbake eksmannen min ved hjelp av DR ISIKOLO-eksperter på kjærlighetsformler. Mannen min forlot meg for en annen kvinne, dette var bare 3 år av ekteskapet vårt. Det mest smertefulle er at jeg var gravid med vår andre baby. Jeg ville ha ham tilbake. Jeg gjorde alt innenfor min rekkevidde for å bringe ham tilbake, men alt var forgjeves, jeg ønsket ham tilbake så sterkt på grunn av kjærligheten jeg hadde til ham, jeg tryglet ham med alt, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til venninnen min, og hun foreslo at jeg heller skulle kontakte en trylleformler som kunne hjelpe meg med å fortrylle for å bringe ham tilbake, jeg hadde ikke noe annet valg enn å prøve det. Jeg sendte en melding til trolldomslederen som heter DR ISIKOLO, og han forsikret meg om at det ikke var noe problem og at alt vil være i orden før 11 timer. Han kastet trolldommen og overraskende 48 timer senere ringte mannen min meg. Jeg ble så overrasket, jeg svarte på anropet og alt han sa var at han var så lei for alt som hadde skjedd at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham. Han sa også at han elsket meg så mye. Jeg ble så glad og dro til ham, det var slik vi begynte å leve lykkelig sammen igjen. takk til DR ISIKOLO. kontakt DR ISIKOLO for hjelp nå. Her hans kontakt, e-post: isikolosolutionhome@gmail.com. Du kan også ringe ham eller whatsappe ham på +2348133261196. hans direkte nettsted: https://isikololovetemple.com

    SvarSlett
  162. Hei,nydelige votter,hvor mange masker settes opp for tømmelen er det 11 hver?takk på forhånd!!

    SvarSlett
  163. Hei, er det mulig å få oppskriften på vottene? hannako99@live.com

    SvarSlett
  164. Har du mulighet for å sende oppskrift på Liverpoolvottene- er ikke så strikkevant😉annyhans@online.no- mvh Anny

    SvarSlett
  165. Skulle SÅ gjerne fått tilsendt Liverpool- vottemønster ! 🙏
    ingjerd.hauge@gmail.com

    SvarSlett
  166. Hei. Så fine Liverpool votter😊mulig å få tilsendt mønster på Mail . e.brandvold@hotmail.no

    SvarSlett

Synes det er veldig hyggelig med koselige kommentarer og tilbakemeldinger. blir veldig glad om du vil legge igjen en liten kommentar eller et smil, så jeg ser at du vært på besøk :)